شناسهٔ خبر: 54098 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امانی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

عرضه لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای

 داریوش امانی طبق ابلاغیه وزارت «صمت»، نمایندگی‌های مجاز بر اساس نیاز بخش حمل‌ونقل باید با قیمت مصوب و بدون واسطه لاستیک را عرضه کنند که انتظار می‌رود از هفته آینده عملیاتی شود.

داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌های انجام‌شده از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای تسهیل شرایط و پاسخگویی به خواسته‌های آن‌ها اظهار داشت: در نامه‌ای که برای معاون اول رئیس‌جمهوری به‌منظور تشریح وضعیت اعتصاب رانندگان کامیون و خواسته‌های آن‌ها ارسال شد، مسئله واردات مستقیم و بدون واسطه لاستیک و لوازم‌یدکی پرمصرف از سوی صنف نیز مطرح شد.

وی افزود: خوشبختانه تصمیمات مطلوبی در زمینه تأمین لاستیک مورد نیاز رانندگان اتخاذ و مقرر شد؛ طبق ابلاغیه وزارت «صمت»، نمایندگی‌های مجاز بر اساس نیاز بخش حمل‌ونقل باید با قیمت مصوب و بدون واسطه لاستیک را عرضه کنند که انتظار می‌رود از هفته آینده عملیاتی شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پیگیری مسئله تأمین لوازم‌یدکی پرمصرف با ارسال نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: سازمان به جد این مسئله را پیگیری می‌کند و قرار است پیرو نامه ارسالی به وزارتخانه «صمت» ‌ جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.

امانی با اشاره به این نکته که طبق آمار به دست آمده وضعت حمل بار به نسبت روزهای قبل در حد قابل‌توجهی بهبود یافته است یادآور شد: حمل‌ونقل کالا در ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ایام سال با کاهش مواجه است.

نظر شما