شناسهٔ خبر: 54111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اردیبهشت ماه ۹۷ صورت گرفت؛

اقدامات لازم بابت ایمن‌سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا

آسفالت رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویین زهرا از مصرف بیش از ۵۰ تن آسفالت جهت روکش و لکه گیری در سطح راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، احسان شهبازی با اعلام این خبر گفت: در طی اردیبهشت ماه سال ۹۷ اقدامات لازم جهت تعمیر و نگهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا در خصوص اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: استفاده از ۵۰ تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی و روستایی این شهرستان، تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راه‌ها به میزان ۱۲۰هزار مترمربع، نصب و جابه‌جایی نیوجرسی ۲۰ متر، انسداد راههای غیر مجاز ۵۰ مورد از جمله عملیات صورت گرفته توسط راهداران این اداره است.

شهبازی بیان داشت: شست‌وشوی علائم و تابلوها به تعداد هزار عدد، تسطیح و تیغه زنی راه‌های روستایی به طول ۴۵ کیلومتر، قنو زنی راه‌های روستایی ۱۵ کیلومتر، تنقیه و پاکسازی پل و آبرو در محور اصلی ۵۰ مورد، خاکریزی دهانه پل ها ۵۰ دستگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری محوری شهرستان بویین زهرا است.

وی در خصوص دیگر عملیات راهداری محوری در اردیبهشت ۹۷ افزود: تهیه و نصب تابلوها در محور اصلی ۱۵۰ مورد ، جمع آوری خاکها و ضایعات موجود سطح محور اصلی ۴۰۰ متر مکعب از جمله اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

شهبازی گفت: تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده ها، شانه سازی، ریزش برداری و پاکسازی سطح جاده از سنگ از دیگر اقدامات این شهرستان است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا در پایان گفت: با توجه به نزدیک بودن آغار سفرهای تابستانی، راهداری شهرستان بویین زهرا با استفاده از امکانات و ماشین آلات خود تمام توان و ظرفیت خود را جهت ارایه خدمات هر چه بهتر به هموطنان در سطح محورهای شهرستان بویین زهرا بکار گرفته است.

نظر شما