شناسهٔ خبر: 54112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های در حال انجام شهرستان جویبار

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان به اتفاق معاون ساخت و توسعه راه‌ها، مشاور و پیمانکار از فعالیت‌ها ، اقدامات و پروژه‌های در حال انجام در حوزه راه و شهرسازی شهرستان جویبار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، شهرستان جویبار بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی، یکی از شهرستانهای پرترافیک و پرتردد محسوب می‌شود.

از این رو قدامات وسیعی در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راههای اصلی ، فرعی و روستایی در محورهای تحت پوشش و همچنین اقدامات گسترده ای در حوزه فنی و اجرایی و مسکن مهر در دست انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از عملیات تعریض محور بهنمیر به بابلسر و محور کیاکلا، جویبار یادآور شد: با اتمام تعریض این محور شاهد روانی ترافیک، افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات در این محور هستی .

بهادری ضمن بازدید از عملیات تعریض محور کیاکلا به جویبار، یادآور شد: محور کیاکلا به جویبار به طول کلی ۱۲ کیلومتر بوده که ۴.۴ کیلومتر از آن در لاین شرقی با قراردادی معادل ۴۶ میلیارد و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از عملیات ساخت پروژه مسکن مهر میارکلا بازدید و دستوراتی درخصوص تسریع در روند اجرای پروژه صادر کرد.

گفتنی است از ۱۰۵۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان، ۲۸۰ کیلومتر آن در شهرستان جویبار قرار دارد

نظر شما