شناسهٔ خبر: 54120 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در دومین جلسه مدل‌سازی اطلاعات ساختمان مطرح شد:

تأکید بر استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت پروژه‌ها

قاسم قربانعلی زاده عضو هیئت مدیره سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی بر استفاده از فناوری‌های نوین با تأکید بر اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در اجرا و مدیریت پروژ‌های عمرانی، گفت: خوشبختانه بستر لازم برای بهره‌مندی از چنین ابزارهایی در سازمان مجری وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، قاسم قربانعلی‌زاده در دومین جلسه بررسی و آشنایی با فناوری مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان برگزار می‌شد، اظهار داشت: سازمان مجری مدیریت و اجرای پروژ‌های عمرانی مانند بیمارستانها، ورزشگاه‌ها، کتابخانه ملی، مصلی‌ بزرگ امام خمینی‌(ره) تهران و مجموعه همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشته و دارد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های ملی افزود: باید ساختارها را براساس فناوری‌های جدید تنظیم کرد و خوشبختانه سازمان مجری از بسترهای لازم برای این کار برخوردار است.

گفتنی است در ادامه این جلسه کارشناسان مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM گزارشی درباره جایگاه و عملکرد این فناوری به حاضران ارائه کردند.

نظر شما