شناسهٔ خبر: 54125 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان تهران‌ خبر داد:

صدور ۳۵هزار بارنامه در پایانه بار استان تهران در هفته جاری/ کرایه‌ها توسط‌ راننده‌ها در پایانه بار بازرسی می‌شود

کامیون معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان تهران‌ گفت: مقرر شد رانندگان به صورت شورایی و با همکاری انجمن صنفی رانندگان، به صورت دوره‌ای از شرکت‌های حمل و نقل در خصوص قیمت‌های بار بازرسی به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، حسن عبدالملکی اظهار داشت: از روز پنجم ‌خرداد‌ماه ۹۷ تا روز ۹ خرداد تعداد ۳۰ هزار کامیون وارد پایانه بار استان تهران شدند و بارنامه گرفته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت حدود ۵ هزار دستگاه کامیون نیز بدون ورود به پایانه بار تهران، بارنامه گرفته‌اند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان تهران‌‌ درباره رسیدگی به مشکلات رانندگان،‌ از بازگشایی و تجهیز مجدد دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات رانندگان در پایانه بار استان تهران خبر داد.

وی گفت: مقرر شد رانندگان به صورت شورایی و از طریق انجمن صنفی رانندگان، به صورت دوره‌ای از شرکت‌های حمل و نقل در خصوص قیمت‌های بار بازرسی به عمل آورند.

عبدالملکی تشکیل شورای همکاری در پایانه بار استان تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این بازرسی دوره‌ای به صورت موازی و در قالب همکاری با انجمن صنفی رانندگان انجام می‌شود و موجب خواهد شد نرخ‌‌های غیرواقعی و همچنین واسطه‌گری بسیار کاهش یابد.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان تهران‌ همچنین از تخصیص ارز برای نوسازی ۳ هزار دستگاه کامیون خبر داد و گفت:‌ تعداد ۲۵۰ غرفه حمل و نقل در پایانه بار استان تهران فعال است همچنین در این پایانه ۱۸ غرفه خدماتی به رانندگان خدمات می‌دهد.

نظر شما