شناسهٔ خبر: 54126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند اعلام کرد؛

آغاز عملیات روکش آسفالت گرم قسمتی از محور اسدیه به طول ۶ کیلومتر

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم قسمتی از محور اسدیه به طول ۶ کیلومترخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، احمد رضائی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم قسمتی از محور اسدیه به طول ۶ کیلومترخبر داد.

وی افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی شهرستان بیرجند و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، آسفالت محور اسدیه به طول ۶ کیلومتر روکش می شود.

رضائی تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی و در مدت زمان ۳ ماه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی گردید و اجرای این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران، ملی و استانی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند اظهار داشت: از اولویت های مهم این اداره ارتقاء ایمنی شبکه کلیه راههای مواصلاتی شهرستان بیرجند می‌باشد و این اداره تامین امکان دسترسی شهروندان به حمل و نقل ایمن، و نهایتاً با اجرای سیاست لازم به جهت کاهش تصادفات جاده‌ای را در دستور کار قرار دارد و با توجه به اینکه  ۳۵ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان بیرجند قرار داشته و از تردد بالایی برخوردار می باشد و طبعاً باعث تضعیف قسمت های از روسازی این محور میشود، با اجرای این قبیل عملیات پیشگیرانه، ارتقاء کیفیت رو‌سازی راه و نهایتاً افزایش عمر مفید این محور را خواهیم داشت.

وی در پایان متذکر شد: شهرستان بیرجند دارای بیش از ۷۷۰ کیلومتر کیلومتر جاده روستایی فرعی و اصلی است که عملیات روکش آسفالت محور ها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار میگیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محور ها و نیز اولویت بندی انها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می شود.

نظر شما