شناسهٔ خبر: 5413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۵۷ اکیپ راهداری به جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

ماشین‌آلات راه‌داری مدیر راهداري اداره كل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: براي كمك به مسافران نوروزي ۵۷ اکیپ راهداری از امروز به محورهاي جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره راه و شهرسازي سیستان و بلوچستان، عمومي عزيزا... درخوش صبح امروز در مراسم آغاز طرح سفرهاي نوروزی اظهار داشت : ۲۷۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از ۲۵اسفند تا ۱۵فروردين به محور هاي مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

مدیرراهداري اداره كل راه و شهرسازی ايرانشهر افزود: این تعداد نیروی انسانی در قالب ۵۷ اکیپ ثابت و سیار هستند.

این مسئول اذعان داشت: در ايام عيد نوروز ۱۵ راهدارخانه حوزه استحفاظي جهت امداد و اسكان موقت و اضطراري آماده ي خدمات رساني به هموطنان عزيز راه‌اندازی شده‌ است.

وی گفت:  از ۲۵ اسفند الي ۱۵فروردين ۲۵ محور به طول ۲۲۶۱ كيلومتر تحت پوشش گشت هاي راهداري در محور هاي اصلي و فرعي حوزه استحفاظي اين اداره كل بصورت آماده باش هستند.

 درخوش بیان داشت: ۸۰ نقطه پر حادثه با نصب تابلو هاي فسفري و ايجاد شيارهاي لرزاننده آشكار سازي و بیش از ۲۰ هزار عدد تابلوی اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جان پناه در محورها حوزه استحفاظي نصب شده است.

 وي ادامه داد: رانندگان قبل از سفر از سلامت خودروي خود مطمعن بوده و در هنگام سفر با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حافظ جان خود و سرنشینان باشید

نظر شما