شناسهٔ خبر: 54166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقاء ایمنی تردد گردشگران استان قزوین صورت گرفت

ایمن سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی بخش الموت

جاده سازی مرکزی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت از تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راه ها به میزان ۴۶۰ هزار متر مربع در حوزه راههای اصلی و روستایی بخش الموت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، مهدی غلامی با اعلام این خبر گفت: در طی مدت عملیات راهداری در  اردیبهشت ماه سال ۹۷  ریزش برداری و شانه سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی اداره الموت از جمله عملیات انجام شده  طی روزهای اخیر بوده است.

غلامی اظهار داشت: شانه سازی به میزان ۱۸۰۰۰ متر مکعب، ریزش برداری ۱۷۰۰۰ متر مکعب،قنو زنی ۱۶۷ کیلومتر،تنقیه پاکسازی پل و آبرو ۹ عدد، انسداد راههای غیر مجاز ۴ مورد از اقدامات صورت گرفته اداره الموت در حوزه راه اصلی و روستایی می باشد.

وی در ادامه فعالیت های صورت گرفته در حوزه بخش الموت افزود: تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی به میزان ۲۵۰ کیلومتر، پاکسازی سطح جاده از سنگ ۱۲۰۰ مورد، لایروبی جوی، جدول و زهکش ها ۱۷۰۰۰۰ متر،  نصب و شستشوی تابلوها ۱۶ عدد در بخش الموت از دیگر عملیات انجام شده توسط راهداران اداره الموت می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت بیان داشت: خاکریزی دهانه پل ها۱۱ دستگاه، جمع آوری خاکهای اضافی و ضایعات موجود در راههای بخش الموت به میزان ۲۰۰ متر مکعب،خاکریزی دهانه پل ها ۱۱ دستگاه از جمله اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف راههای روستایی الموت می باشد.

غلامی با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه الموت و افزایش میزان مسافران و گردشگران این منطقه در فصل تابستان عنوان کرد: با توجه به افزایش میزان سفرهای گردشگران در روزهای آینده  به منطقه الموت، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت تمام تلاش و ظرفیت خود را در جهت افزایش ایمنی محورها برای استفاده هموطنان را بکار گرفته است تا گردشگران در کنار بهره مندی از طبیعت منطقه الموت سفری ایمن و سالم را تجربه نمایند.

نظر شما