شناسهٔ خبر: 54178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح اقدامات اداره‌کل راهداری استان البرز در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل؛

اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران/ تمام ظرفیت‌های استان برای تسهیل رفت و آمد به کار گرفته می‌شوند

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به آمادگی کامل این اداره‌کل از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اقدامات اداره‌کل راهداری استان البرز در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل گفت: برای خدمات دهی به زائران آمادگی کامل داریم که با توجه به پیش‌بینی بارش باران در روزهای شنبه و یکشنبه، روز چهارشنبه جلسه بحران نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به افزایش ترددها در محورهای استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه این استان در کریدور غربی قرار دارد، با تمام توان و آمادگی کامل در سطح راه حمل‌ونقل به زائران و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنیم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه ۹۸ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه‌سنگین راهداری در محورهای استان حضور دارند، افزود: تمام توان استان برای این ایام به کار گرفته می‌شود که ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران حرم مطهر اختصاص پیدا کرده‌ و به زائران خدمات ارائه می‌کنند که با توجه به کوتاهی مسافت کمتر از اتوبوس استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: لکه‌گیری، خط‌کشی و نیوجرسی محورهای استان البرز انجام شده و راهداری با آمادگی کامل در این ایام به زائران خدمات‌رسانی می‌کند. 

نظر شما