شناسهٔ خبر: 54214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل راهداری استان همدان عنوان کرد:

پایانه بار همدان، پتانسیل ارتقاء وضعیت اقتصادی استان

مصطفی پناهنده معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: حمل‌ونقل کالا در استان همدان به نحو مطلوب انجام می‌شود به گونه‌ای که در سال ۹۶ بیش از ۱۲ درصد میزان تناژ حمل کالا در استان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت بارگیری حمل‌ونقل کالا در استان مطلوب است و افزایش ۱۲.۴ درصدی میزان تناژ حمل کالا در استان گویای این مطلب است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۱ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۸۵۹ تن کالا در استان همدان جابجا شد که در مقایسه با جابجایی ۱۰ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۵۶ تن کالا در سال ۹۵، افزایش ۱۲.۴ درصدی را به همراه داشت.

پناهنده ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده شامل محموله‌های نفتی از جمله بنزین، گازوییل، نفت کوره، نفت سفید و محموله‌های معدنی از قبیل سیمان، سنگ‌آهن، کنسانتره، سیلیس و شن و ماسه بوده است.

وی یادآور شد: همچنین محموله‌های کشاورزی مانند گندم، سیب‌زمینی، هندوانه، چغندرقند و انواع میوه‌جات در این مدت جابجا شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان همدان بیان کرد: نکته‌ای که در این بین مهم به نظر می‌رسد این است که دغدغه رفع مشکلات و معیشت کامیون‌داران، این قشر تلاشگر جامعه، در اولویت است.

نظر شما