شناسهٔ خبر: 54227 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی:

هدف اصلی ما توسعه شبکه آزادراهی است

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی گفت: توانمند‌سازی بخش خصوصی به ویژه در سالی که با هدف شکوفایی بخش آزادراهی در شرکت ساخت و توسعه گره خورده است با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی در دیدار با رییس و تعدادی از اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی گفت: توانمندسازی جامعه پیمانکاران موجب پیشرفت صنعت راهسازی کشور می‌شود و این رویکرد در سالجاری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی موضوع اصلی این هم‌اندیشی را رسیدگی به سند‌های مالی پیمانکاران ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: پیمانکاران در خصوص اسناد خزانه اسلامی و دریافت بخشی از مطالباتشان با این روش با مشکلاتی رو‌به‌‌رو شدند که در این زمینه راهکارهای مناسب ارایه شد.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه پیمانکاران را بازوان اجرایی دولت در آبادانی کشور دانست و افزود:‌ گسترش شبکه آزادراهی کشور یکی از اهداف اصلی ما در سالجاری در نظر گرفته شده است و در این زمینه توانمند بودن جامعه پیمانکاری کشور، دولت را بیش از گذشته در رسیدن به این مقصد کمک می‌کند.

در ادامه این جلسه رسیدگی به مسائلی در زمینه مالیات، اسناد مالی پیمانکاران، روان‌سازی چرخه کارها در داخل شرکت از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان انجمن‌ شرکت‌های راهسازی بود که مقرر شد با همکاری دو جانبه حل و فصل شود.

نظر شما