شناسهٔ خبر: 54251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه هم‌اندیشی پیرامون اراضی واگذاری شهرداری و فرمانداری شهرستان منوجان کرمان

جلسه جلسه هم‌اندیشی پیرامون اراضی واگذاری شهرداری و فرمانداری شهرستان منوجان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، جلسه‌ای با حضور حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان، فرماندار و شهردار شهرستان منوجان، رئیس اداره ثبت اسناد کهنوج و ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در خصوص اراضی واگذار شهرداری شهرستان منوجان در محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

در این جلسه حمزه به بیان و بررسی مشکلات اراضی داخل در محدوده و حریم شهرهای جنوبی کرمان جهت صدور اسناد و همچنین مشکلات مربوط به اراضی واگذاری شهرداری و فرمانداری شهرستان منوجان پرداخت.

سپس محمد حجتی پور فرماندار منوجان ضمن تأکید بر حل مشکل اراضی  مردم در قالب قانون و واگذاری شهرداری ،بخشداری و فرمانداری شهرستان منوجان در سنوات گذشته اشاره کرد.

در ادامه شهردار منوجان نسبت به مشکلات حوزه شهرداری و شهرسازی در این شهرستان نقطه نظراتی را بیان کرد.

در پایان جلسه ساردویی ضمن تشریح اقدامات انجام شده این اداره کل در پنج شهرجنوبی کرمان گفت: گاهاً اداراتی که در  گذشته متولی زمین نبوده اند و بواسطه عدم نظارت دقیق مسئولین وقت مشکلاتی را برای مردم در برداشته است.

وی همچنین افزود: در خصوص حل مشکل اراضی مورد اشاره با توجه به پیگیری و مکاتبات صورت گرفته با سازمان ملی زمین و طبق مصوبه ۴۸۴۶/ه مورخ ۹/۵/۱۳۹۲ هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به حل مشکل این اراضی اقدام قانونی و عاجل به عمل خواهد آمد.

نظر شما