شناسهٔ خبر: 54303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته انجام شد:

بیش از ۲۰۰۰ راننده فعال لرستان آموزش دیدند

اتوبوس در سال گذشته دو هزار و ۲۰۵ نفر از رانندگان حرفه‌ای از دوره‌های آموزشی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، کیومرث محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در مجموع طی سال ۹۶، قریب به ۵۵ هزار و ۸۳۶ نفر- ساعت آموزش برای دو هزار و ۲۰۵ راننده فعال در بخش حمل‌ونقل کالا و مسافر استان برگزار شده است.

وی افزود: ۴۸ هزار و ۸۰۴ نفر- ساعت از دوره‌های یادشده به آموزش بدو خدمت باری، پنج هزار و ۵۳۸ نفر- ساعت آموزش بدو خدمت مسافر و یک‌هزار و ۴۹۴ نفر- ساعت به آموزش آشنایی با حمل مواد خطرناک اختصاص داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در راستای آموزش کارکنان نیز علاوه بر شرکت ۷۱ نفر از کارکنان در ۴۰ دوره آموزشی برگزارشده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هفت دوره آموزشی نیز با شرکت ۱۵۵ نفر از کارکنان در اداره کل برگزار شد.

وی از وجود ۱۱ دستگاه پل عابر پیاده در راه‌های لرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر نیز دو دستگاه پل عابر پیاده در محورهای استان در حال ساخت است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند، همچنین در این مدت مجوز ساخت و نصب ۸۸ دستگاه تابلوی تبلیغاتی توسط بخش خصوصی صادر شده است.

نظر شما