شناسهٔ خبر: 54353 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد:

ارتقای سطح خدمت رسانی به مسافران با استقرار نظام ASQ در فرودگاه‌ها/ لزوم در اختیارگیری اراضی بلااستفاده در فرودگاه مهرآباد

رحمت الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش سطح خدمت رسانی به مسافران در فرودگاه‌های کشور گفت: با در اختیار گرفتن اراضی بلااستفاده در مهرآباد می توانیم خدمات به مسافران را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت اله مه آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درباره تحول نظام خدمت رسانی به مسافران در فرودگاه های کشور گفت: ۳ سال پیش طرحی تحت عنوان تحول خدمت رسانی به مسافران تهیه و اجرا شدو امروز اثرات این طرح را می بینیم.

وی ادامه داد:  در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد به عنوان اولین و دومین فرودگاه های پرترافیک کشور طرح جهانی ارزیابی خدمات به مسافر و یا ASQ اجرایی شد.  امروز دو فرودگاه کشور با استانداردهای جهانی در رنکینگ جهانی قرار گرفته اند. این دو فرودگاه جزو برترین فرودگاه های منطقه و جهان شده اند.

مه آبادی سپس بر لزوم گسترش و به سازی فرودگاه مهراباد تهران اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰ درصد از پروازهای کشور از مبدا یا به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران انجام می شود، بنابراین باید به این فرودگاه نگاهی ویژه و خاص داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به محدودیت اراضی در فرودگاه مهراباد تهران گفت: اکنون ۱۱ درصد عرصه مهرآباد را در اختیار داریم، اما بیش از ۵۰ درصد از این عرصه بلااستفاده است.

وی ادامه داد: در حال تعامل با ارتش و سازمان ثبت و دولت هستیم تا بتوانیم این زمینها را در اختیار بگیریم. به عنوان مثال اکنون ۹۰ هکتار زمین بلااستفاده در اختیار نیروی هوایی است که با در اختیار گرفتن آن می توانیم مشکلات مهرآباد را به شکل قابل ملاحظه ای مرتفع کنیم.

مه آبادی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در فرودگاه مهرآباد گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کردیم و بعد از ۴۰ سال نوسازی باند مهرآباد را به سرانجام رساندیم.

نظر شما