شناسهٔ خبر: 54377 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پلیس راه استان خبر داد:

ترافیک پرحجم و روان در جاده های مازندران

جاده چالوس رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده هراز، چالوس و سوادکوه از شمال به تهران پرحجم و روان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ قدمی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در جاده‌های هراز و سوادوکوه همچنان برای انواع کشنده‌های سنگین اعمال می‌شود، افزود: جاده هراز از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امشب ورود کامیون ممنوع است و آمد وشد تریلر نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ امشب به روی رانندگان بسته شد.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد و از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ فردا تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خرداد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده‌های مازندران به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های پلیس، در جاده‌ها رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما