شناسهٔ خبر: 54379 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران خبر داد

چالوس جمعه به سمت کرج یک طرفه می‌شود / اعلام زمان ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در هراز و سوادکوه

نوروز- جاده چالوس مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران آخرین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های محورهای مواصلاتی استان را در پایان هفته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن هاشمی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران درخصوص آخرین محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان اظهار داشت: در محور کندوان فردا (جمعه) تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه هم از مرزن‌آباد به سمت کرج جاده یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور هراز هم از فردا جمعه و از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد شنبه تردد وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود و در همین محدوده زمانی مسیر از آبسک به سمت رودهن یکطرفه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران با اشاره به ممنوعیت ترددهای وسایل نقلیه سنگین گفت: به جز وسایل نقلیه سنگین حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در محور هراز عبور کامیونت‌ها از امروز و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ ممنوع است و فردا جمعه هم از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه این محدودیت و ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در محور سوادکوه هم تردد تریلی از ساعت ۸ الی ۲۲ امروز پنجشنبه ممنوع و همین محدودیت از ۸ صبح روز جمعه تا ۸ صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.

نظر شما