شناسهٔ خبر: 54415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عسکری نسب مطرح کرد؛

زیرساخت ها در بنادر غرب هرمزگان برای سرمایه‌گذاران فراهم است/ حمایت از بخش خصوصی برای راه‌اندازی خط مسافری بندرلنگه به قطر

جلسه مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه مجموعه بنادر غرب هرمزگان را کانون ثقل تجارت دریایی در منطقه خلیج فارس دانست و از آمادگی این مجموعه برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه گردشگری دریایی، حمل و نقل و راه اندازی خط مسافری لنگه به قطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، "قاسم عسکری نسب" در دیدار با یک هیأت سرمایه گذار داخلی اظهار کرد: زیرساخت‌‌های اقتصادی بنادر غرب هرمزگان برای سرمایه گذاران را فراهم است.

وی ضمن استقبال از مشارکت سرمایه گذاران داخلی و اعلام آمادگی کامل برای خدمات رسانی و ارائه هرگونه تسهیلات به منظور تسهیل فرآیند سرمایه گذاری گفت: بنادر غرب هرمزگان کانون ثقل تجارت دریایی در منطقه خلیج فارس و گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری دریایی، حمل و نقل و راه اندازی خط مسافری لنگه به قطر است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسب اقتصادی و واردات و صادرات در این مجموعه برای سرمایه گذاران فراهم است، افزود: گسترش گردشگری دریایی، حمل و نقل و راه اندازی خط مسافری لنگه به قطر نه تنها به عنوان فرصتی برای بهره‌وری اقتصادی سواحل و ایجاد شغل در این منطقه دارای اهمیت است بلکه با تقویت بخش خصوصی در بنادر غرب هرمزگان می توانیم به رشد و توسعه اقتصادی دست یابیم.

شایان ذکر است، سرمایه‌گذاران داخلی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بندرلنگه، هدف از سفر خود به این بندر را بررسی وضعیت توانمندی‌های اقتصادی و زیر ساخت های موجود برای فعالیت های تجاری در این بندر مطرح کردند.

نظر شما