شناسهٔ خبر: 54449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان همراه با عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بخش تخت و حسن لنگی بازدید و در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به اتفاق نماینده و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و معاون فرماندار بندرعباس، دهیاران و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان بندرعباس از بخش تخت و حسن لنگی بازدید و به مشکلات مردم گوش کردند.

در همین راستا یکی از مردم بخش تخت به نمایندگی از عامه مردم گفت: با توجه به اهمیت شبکه گسترده راه‌های زمینی که از مهمترین عوامل ادامه حیات اقتصادی و رشد و شکوفایی منطقه به شمار می‌آید، ۴۵ کیلومتر راه زمینی آسفالته بندر عباس به تخت موجب اتصال این بخش به روستاهای همجوار می‌شود که تقاضای رفع مشکلات موجود بخش را داریم.

در همین زمینه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای متقبل شد، پل دریسی محور حسن لنگی– شمیل تکمیل گردد و دو عدد دوربرگردان واقع در محدوده روستای حسین آباد و اصلاح رمپ ورود و خروج محدوده روستای جلابی جزء اولویت کار قراردهد.

نظر شما