شناسهٔ خبر: 54482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیاهپور مطرح کرد؛

گردنه باجگاه شیراز ایمن‌سازی می‌شود

کلنگ زنی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: گردنه باجگاه شیراز ایمن‌سازی می‌شود که این طرح با هدف ارتقای ایمنی گردنه باجگاه و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال طی ۶ ماه انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، مراسم آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی گردنه باجگاه در محور شیراز – مرودشت با حضور علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، سرهنگ احمدی فرمانده پلیس‌راه شمال استان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

علیرضا سیاهپور در این مراسم ضمن اشاره به مطالب فوق افزود: این طرح با هدف ارتقای ایمنی گردنه باجگاه و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال طی ۶ ماه انجام می‌گیرد.

این گزارش حاکی از آن است که در این طرح ۱۵۰ تن قیر، ۳۰۰ مترمکعب بتن، ۴ هزار مترمربع تراشکاری، ۲۲۰۰ تن آسفالت، ۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۴ هزار مترمکعب خاک‌ریزی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش محور شیراز– مرودشت از محورهای پرتردد کشور و پرترددترین محور استان فارس است که همه‌روزه شاهد تردد بسیار بالایی است و ایمن‌سازی گردنه باجگاه در تردد ایمن و روان تأثیر بسزایی دارد.

نظر شما