شناسهٔ خبر: 54513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۲۵۶ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل

آسفالت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات روکش آسفالت ۲۵۶ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور گردشگری موئیل به قینرجه مشکین‌شهر با اعلام این خبر افزود: روکش آسفالت در تمامی شهرهای استان اردبیل شروع شده و طی آن ۲۵۶ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان در برنامه آسفالت‌ریزی قرار گرفته است.

وی افزود: از مقدار مصوب آسفالت‌ریزی، ۱۵۹ کیلومتر مربوط به راه‌های اصلی و ۹۷ کیلومتر نیز حوزه راه‌های فرعی و روستایی است.

عضو شــورای اداری استان اردبیل با اشاره به آغاز آسفالت‌ریزی میسر شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: در این شهرستان ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت خواهیم داشت که ۲۴ کیلومتر آن مربوط به راه‌های روستایی و فرعی بوده و ۱۸ کیلومتر آن نیز مربوط به راه‌های اصلی است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: از فرمانداران شهرهای مختلف استان انتظار ویژه‌ای برای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی وجود داشته و امیدواریم با تنها نگذاشتن اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، این مجموعه را برای خدمتگزاری واقعی به مردم همراهی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه برخی از روکش‌های آسفالت عریان شده و نیازمند روکش مجدد هستند که از زمان راه و ترابری سابق هیچ اقدامی تاکنون برای آن انجام نشده بود اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه روکش آسفالت، لکه‌گیری و ترمیم زیرساخت‌های لازم شاهد تحولی عظیم در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

نظر شما