شناسهٔ خبر: 5454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ریزی برای جابجايی مسافران نوروزی استان گلستان

اتوبوس بین شهری گلستان معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان گلستان اعلام كرد: با توجه به برنامه‌ريزي‌ها و تعامل اداره كل و تشكل‌هاي صنفي هيچگونه مشكلي در خصوص جابجايي مسافران نوروزی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان گلستان، ايوب ميرشاهي معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه‌ها در اين خصوص گفت: برابر اطلاع رساني قبلي همشهريان محترم از دهم اسفند ماه سال جاري اقدام به پيش خريد بليت بصورت اينترنتی کردند و از هفدهم اسفند نيز علاوه بر خريد الكترونيكي با مراجعه حضوري بليت خود را تهيه کردند. 

ميرشاهي ضمن اشاره به مزاياي خريد اينترنتي در كاهش ترافيك و هزينه هاي اياب و ذهاب و كاهش آلودگي هوا افزود: خوشبختانه در استان گلستان كمبود اتوبوس بين شهري نداريم و در صورت احساس نياز در مسيري، نسبت به افزايش تعداد اتوبوس هاي آن مسير افدام خواهيم كرد.

وي ادامه داد: در ايام طرح نظارت بر سفرهاي نوروزي از ۹۳/۱۲/۲۵ لغايت ۹۴/۰۱/۱۵ نظارت‌ها بيش از گذشته بوده و گشت‌هاي مشتركي نيز جهت بررسي و نظارت بر اماكن عمومي و نمازخانه هاي بين راهي تدارك ديده شده است./

نظر شما