شناسهٔ خبر: 54589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهرامی‌نیا خبر داد:

ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در محورهای خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان از ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال تا ۱۹ خردادماه بیش از ۴۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی دارای تردد شمار برخط فعال استان خوزستان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به کنترل تردد وسایل نقلیه با ۹۴ دستگاه تردد شمار برخط در محورهای بین‌شهری استان گفت: از ابتدای سال تا ۱۹ خردادماه تعداد ۴۹ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۷۳ دستگاه وسیله نقلیه در ۴۷ مقطع از محورهای مواصلاتی دارای تردد شمار برخط فعال استان خوزستان (۹۴ مسیر به‌صورت رفت‌وبرگشت) تردد داشتند.

وی افزود: این میزان تردد در محورهایی که تردد شمارهای برخط در آن‌ها نصب شده است، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

بهرامی نیا با بیان اینکه اوج تردد در محورهای استان در روز سوم فروردین با تردد ۶۹ هزار و ۵۵۲ دستگاه از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ بوده، تصریح کرد: از کل تردد وسایل نقلیه تعداد ۸ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۷۲ دستگاه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به محورهای پرتردد استان عنوان کرد: محور بندر امام– ماهشهر با یک‌میلیون و ۷۶۴ هزار و ۶۱۷ تردد، محور ماهشهر– بندر امام با یک‌میلیون و ۵۵۶ هزار و ۲۳۰ تردد، اهواز– اندیمشک با یک‌میلیون و ۴۵۱ هزار و ۶۰۲ تردد سه محور پرتردد استان از ابتدای امسال تاکنون هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان ادامه داد: محور سه‌راهی کوپال– اهواز، اندیمشک– اهواز، اهواز– شوش، رامهرمز– بهبهان و شوش– اهواز از دیگر محورهای پرتردد استان در طول سال جاری تاکنون هستند.

نظر شما