شناسهٔ خبر: 54613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدير توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛

مراسم توديع و معارفه رييس اداره راه و شهرسازی تربت جام برگزار شد

جلسه مراسم توديع و معارفه رييس اداره راه و شهرسازی تربت جام با حضور مدير توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوی، در اين مراسم كه با حضور جواد اسلامي محمدي مدير توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازي استان و جمعي از مسئولان اين شهرستان برگزار شد، ضمن معرفي «علي مظفری» به عنوان رييس اداره راه و شهرسازي تربت جام از زحمات «حامد ساجدی راد» رييس سابق اين اداره تقدير به عمل آمد.

اسلامي محمدي در اين مراسم با بيان اينكه برنامه ريزي، هدف گذاري و اولويت بندي مهم ترين اركان مديريت موفق است، افزود: اجراي اين مسئله را طي سال هاي اخير به خوبي در شهرستان تربت جام ديديم.

وي خطاب به رييس جدید اداره راه و شهرسازي تربت جام گفت: مطالبات مردم بسیار حائز اهمیت است و باید در اولویت کار باشد، همچنین  حوزه فنی و اجرایی که جزء حوزه کاری راه و شهرسازی است را با جدیت تمام پیگیری کنید.

مرتضي حمیدی فرماندار تربت جام نیز که در این جلسه حضور داشت، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه هاي اصلي در اين شهرستان راه روستایی است، گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد و امیدواریم آینده خوبی برای شهرستان رقم بخورد.

نظر شما