شناسهٔ خبر: 54645 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن در خصوص اجرای مسکن اجتماعی

جلسه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترکی با معاون امور شهری بنیاد مسکن با اشاره به حل مشکل قیمت زمین های تحویلی به بنیاد و احتساب آن با قیمت تمام شده و همچنین ابلاغ قراردادهای استانی گفت: هم اکنون بنیاد مسکن باید اسامی متقاضیان مسکن اجتماعی را از وزارت تعاون دریافت نماید تا بتوانیم ظرفیت زمین موجود در هر استان را بررسی و شناسایی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، در این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، جواد حق شناس معاون امور شهری بنیاد مسکن از ساخت مسکن استیجاری در زمین‌های دولتی به عنوان یکی از زیر برنامه های مسکن اجتماعی نام برد و افزود پس از دریافت زمین با دعوت سازنده ها از طریق مزایده و دریافت برنامه سازندگان و توافق با آنها طرح مسکن استیجاری انجام می شود.

همچنین در این نشست مهندس محمدی از مدیران بنیاد مسکن از سازمان ملی زمین و مسکن جهت تحویل زمین مسکن اجتماعی در استانهای آذربایجان‌شرقی، اردبیل، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و گیلان تشکر کرد و گزارشی از مصوبات مربوط به زمین های اجتماعی را قرائت نمود.

در پایان این نشست مقرر شد کمیسیون مشترکی به ریاست مهدی ابراهیمی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن جهت رفع مشکلات فی مابین دو سازمان تشکیل شود.

نظر شما