شناسهٔ خبر: 54746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران خبر داد؛

راه اندازی و بروز رسانی مركز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر

محسن مصطفایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از راه اندازی و بروز رسانی مركز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محسن مصطفایی با اعلام این مطلب گفت: به منظور ارتقاء کیفیت ارتباطات دریایی اداره کل،پروژه " خرید، جابجایی و ارتقاء تجهیزات مخابراتی و کمک ناوبری مرکز MRCC" در سال جاری اجرا و مرکز جدید جستجو و نجات دریایی در ساختمان مرجع دریایی جدیدالاحداث  بندر نوشهر راه اندازی گردید.

وی افزود:در اجرای این پروژه، تجهیزات حیاتی جستجو و نجات دریایی به محل جدید منتقل و همچنین تجهیزات جدید برای افزایش کیفیت عملیات ارتباطات دریایی خریداری و اضافه گردید.

مصطفایی خاطر نشان کرد: کلیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزار های جدید در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی " اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی" صورت گرفته است؛ به گونه ای که کلیه فرآیند انتقال و ارتقاء تجهیزات توسط تیم مهندسی در داخل کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارتقاء تجهیزات مخابراتی به بستر شبکه "VHF Networking" از نقاط قوت پروژه  می باشد که در بستر شبکه، کلیه تجهیزات مخابراتی مرکز تحت کنترل می باشند، اظهار داشت: با بومی سازی دانش VHF Networking، این اداره کل آمادگی دارد دانش فنی مربوطه  را در اختیار سایر بنادر کشور  قرار دهد.

نظر شما