شناسهٔ خبر: 54774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اخوان عبداللهیان مطرح كرد:

به رغم کمبود بودجه و مشکلات مالی آمار تلفات استان خراسان رضوی را مدیریت کردیم

اخوان عبداللهیان سومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان رضوی در محل سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به كاهش آمار تلفات در نقاط حادثه خیز استان گفت: به رغم كمبود بودجه و مشكلات مالی كه در سال اخیر داشتیم، توانستیم آمار تلفات در نقاط حادثه خیز استان را مدیریت كنیم.

در حوزه های مسكن و شهرسازی نیز گامهای موثری برداشته شده كه هم افزایی ناشی از هماهنگی و استفاده از ظرفیت های بین بخشی خانواده راه و شهرسازی ، میتواند باعث موفقیت بیشتر در ارائه خدمات به مردم شریف شود.

وی افزود: انتظار می رود در حوزه های مختلف حمل و نقل نظیر راه آهن، هوایی و حوزه های مسكن، املاك ، شهرسازی و ... بانك اطلاعات به روز بوده و با اشتراك اطلاعات در خانواده بزرگ راه و شهرسازی، شاهد اثر بخشی هرچه بهتر در دستگاه های مرتبط با راه و شهرسازی باشیم.

در ادامه دستور كار های جلسه شامل كارگروه های پیشنهادی ذیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، مطالب نهایی قابل ارائه در جلسه مقام عالی وزارت با استاندار، دستور كارهای پیشنهادی شورا و برنامه برگزاری جلسات در سال ۹۷ و تئوری توسعه حمل و نقل محور (T.O.D) و ظرفیت های استان جهت پیاده سازی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما