شناسهٔ خبر: 54801 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزرای راه و شهرسازی، صمت و دفاع انجام شد:

بهره‌برداری از خط تولید دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار

بازدید خط تولید دیزل ملی با توان ۱۳۰۰ اسب بخار صبح امروز در ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با حضور وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته آیین بهره‌برداری خط تولید دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدرضا شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و و پشتیبانی نیروهای مسلح و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری خط تولید دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار ضمن تبریک به ملت شریف ایران و عرض خدا قوت به دست‌اندرکاران این پروژه بیان داشت: امیدوارم که این اقدام آغازی برای توسعه بیشتر باشد.

وی افزود: به منظور حمایت از این محصول، ۱۰ دستگاه دیزل ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی خریداری شد تا با حمایت تجاری از این محصول، تولید‌کننده‌های آن بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این دیزل ملی بتواند نظر بخش خصوصی و فعالان تجاری در حوزه حمل و نقل را جلب کند و در آینده با اطمینان خریدار این محصولات باشد./

برچسب‌ها:

نظر شما