شناسهٔ خبر: 54810 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

محسنی خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات با عنوان رسانه و بندر در بندر خرمشهر

محمد محسنی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با عنوان " رسانه و بندر" در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی گفت: با توجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی رویدادهای سازمان‌ها و نهادها در جامعه و تأکید مدیرعامل سازمان بر لزوم گسترش و بهبود اطلاع‌رسانی حوزه بندر و دریا، بندر خرمشهر در نظر دارد به‌عنوان نخستین بندر کشور، اقدام به برگزاری جشنواره مطبوعات کند.

وی ارزیابی عملکرد و شناخت رسانه‌های فعال در حوزه پوشش اخبار اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، ایجاد روحیه تعامل بین مطبوعات و خبرنگاران فعال در حوزه دریا و بندر، ایجاد رقابت و افزایش انگیزه و خلاقیت میان اصحاب خبر و رسانه‌ها و آشنایی باقابلیت‌های رسانه‌ها و بهره‌گیری از آن در زمینه انعکاس رویدادهای بندر خرمشهر را ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: بندر خرمشهر به‌عنوان اولین بندر کشور می‌تواند با اجرای باشکوه و موفقیت‌آمیز این جشنواره به‌عنوان الگویی در سایر بندرها کشور شناخته شود.

محسنی با اشاره به اینکه اخباری که در مورد اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تهیه‌شده باشد مورد تأیید است، اظهار داشت: این جشنواره در شش بخش خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس و فیلم برگزار می‌شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خبرنگاران، عکاسان خبری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی می‌توانند آثاری که در فاصله زمانی اول فروردین ۹۶ تا اول تیر ۹۷ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان منتشر کرده‌اند را تا ۲۰ تیرماه به پست الکترونیکی pr.khport.gmail.com و یا به آدرس خرمشهر، میدان شهید مولودی، اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، کد پستی ۶۴۱۴۶۶۵۵۷۶ ارسال کنند.

به گفته محسنی آثار ارسالی توسط هیئت‌داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و از نفرات برگزیده در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار، مردادماه در بندر خرمشهر برگزار می‌شود با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما