شناسهٔ خبر: 54814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رضایی مطرح کرد؛

ایمن‌سازی تقاطع های حوزه استحفاظی از اولویت‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیرجند

تقاطع غیر همسطح بیرجند رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎ای شهرستان بیرجند گفت: ایمن‌سازی تقاطع‌های حوزه استحفاظی از اولویت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، احمد رضائی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان بیرجند، ایمن‌سازی نقاط پر حادثه محورهای حوزه استحفاظی شهرستان بیرجند را از اولویت‌های این اداره بر شمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان بیرجند، اظهار کرد: ایمن‌سازی تقاطع‌ها با توجه به اینکه جز نقاط مستعد حادثه می‌باشند مورد توجه این اداره قرار دارد.

وی گفت: ایمن‌سازی و تعریض تقاطع‌های گوگچین، القار و سرچاه واقع در محور اسدیه و تقاطع‌های امیرآباد، شمس‌آباد، چهکند و حسین‌آباد سادات واقع در محور بیرجند- خوسف و تقاطع حمبل واقع در محور بیرجند- قائن صورت پذیرفته که این ایمن‌سازی‌ها شامل تعریض محل، زیر سازی، اجرای آسفالت و نصب علائم اخطاری و انتظامی افقی و عمودی می‌باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند افزود: ایمن سازی تقاطع‌های واقع در محور بیرجند- شوشود با توجه به حجم ترافیک عبوری از این محور با علائم اخطاری و هشداری به صورت زودبازده در حال انجام می‌باشد که ان شاء ا... کاهش سوانح جاده‌ای در این محور را نیز شاهد خواهیم بود.

رضایی در پایان ضمن درخواست از کاربران محترم جاده‌ای در خصوص توجه هر چه بیشتر به علائم منصوبه بر تلاش این اداره در جهت افزایش ایمنی عبور و مرور در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بیرجند تاکید کرد و گفت: ان شاء ا... تا پایان سال جاری با پیگیری‌های به عمل آمده در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز اکثر نقاط مستعد حادثه در این شهرستان در حوزه وظایف این اداره ایمن‌سازی خواهند شد.

نظر شما