شناسهٔ خبر: 54833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان زنجان خبر داد:

آمادگی کامل راهداری استان زنجان برای سفرهای تابستانی

راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آمادگی کامل بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان گفت: تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها، هماهنگی با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر استان و نظارت بیشتر بر فعالیت این شرکت‌ها و ابلاغ دستورات لازم به همه مالکان مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی برای نظافت و ارائه خدمات مناسب به مسافران صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل خط‌کشی راه‌ها و ترمیم علائم و گاردیل‌های آسیب‌دیده در کنار شست‌وشوی علائم افقی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: با تلاش عوامل راهداری، اصلاح شیب‌ها، شانه‌سازی و اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای و لکه‌گیری و روکش، رفع نقاط پرتصادف، اصلاح هندسی قوس‌ها، اجرای شیارهای هشداردهنده و لرزاننده، بهبود و تقویت حفاظ‌های کناری جاده‌ها، ترمیم رویه راه‌ها و نیز اصلاح شانه و ابنیه فنی راه‌ها به خصوص در مسیرهای پرتردد در حال انجام است.

به گفته دست‌نشان هم‌اکنون افزون بر ۸۵۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه در بخش حمل‌ونقل مسافر فعالیت دارند که آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی در مقاصد مختلف درون و برون‌استانی هستند و هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام مسئول تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های اساسی این اداره کل دانست و افزود: رفتار توأم با احترام و ادب با مسافران یک ضرورت اساسی است و از هم‌وطنان نیز تقاضا داریم که در طول مسافرت، همه نکات ایمنی را رعایت کرده و به توصیه نیروهای پلیس‌راه و راهداران مستقر در جاده‌ها، به طور کامل توجه کنند.

نظر شما