به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال ابلاغ دستورالعمل مربوطه، نشستهای توجیهی و آموزشی برای زمینهسازی اجرای شایسته میز خدمت با گردآوری و احصای خدمات قابل ارائه و بهروزرسانی فرآیندها آغاز و با شتاب بیشتری دنبال گردید.
دریس در تشریح این مجموعه اقدامات خاطرنشان کرد: تسهیل دسترسی به مجموعه خدمات و نحوهٔ دریافت مستندات در هریک از بخشهای اداره کل و تشریح و تعیین نقطه دریافت خدمات و کیفیت آن ازجمله موضوعاتی بود که با حضور کارشناسان این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.
وی همچنین با اشاره به لزوم رعایت رفاه حال مراجعان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان، اظهار کرد: اغلب خدمات این اداره کل بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه میگردد، در صورت مراجعه حضوری نیز میز خدمت الکترونیکی در ابتدای فرآیند خدماترسانی بهعنوان راهنما و پاسخگوی نیازهای ابتدایی اربابرجوع در ساختمانهای اداری مستقرشده و در قالب سامانه الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاعرسانی این اداره کل قابلدسترسی شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در تبیین نحوهٔ ارائه خدمات حضوری تصریح کرد: این خدمات در قالب میز خدمت حضوری در روزهای کاری و در طول ساعات اداری انجام میشود، ضمن اینکه میز خدمت غیرحضوری بهصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مشتریان بندری و دیگر مراجعان است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ضمن بیان اینکه این مجتمع بزرگ تجاری نقش مهمی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی و تأمین امنیت غذایی کشور دارد، افزود: بهمنظور پیشبرد خدماترسانی به بازرگانان و صاحبان کالا درزمینهٔ تخلیه و بارگیری، کلیه خدمات عملیات دریایی و بندری در تمام طول سال بهصورت شبانهروزی انجام میشود و نهایت همکاری لازم در چرخه تخلیه و بارگیری و خروج کالا صورت میپذیرد تا در روند تأمین مایحتاج مردم خللی رخ ندهد.
یادآور میشود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی ارزیابیهای بهعملآمده در استانداری خوزستان و سازمان بهزیستی ازجمله دستگاههای اجرایی پیشتاز و برتر در مناسبسازی فضای اداری و رعایت حقوق شهروندی به شمار میآید.
نظر شما