شناسهٔ خبر: 54888 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مديرعامل شهر جديد سهند اعلام كرد:

تاکید بر تغيير رويكرد كيفيت ساخت و ساز از مسكن مهر به باغ ويلا/ تلاش برای تعامل سازنده با مديران ارشد استان در حوزه اجتماعی

شهر جدید سهند مدیر عامل شهر جدید سهند تعامل سازنده با مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی در حوزه اجتماعی را یكی از اولویت‌های اصلی این شهر جدید دانست و افزود: در حال حاضر تغییر در برخی رویكردهای شهرجدید سهند مانند بلندمرتبه سازی و تغییر كیفیت ساخت و ساز از مسكن مهر به باغ ویلا در دستور كار ما قرار گرفته و مورد پیگیری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس مصطفوی مدیرعامل شركت عمران شهر جدید سهند در سمینار هم‌اندیشی مدیران عامل شركت‌های عمران شهرهای جدید كشور كه امروز ٣٠ خردادماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در تبریز برگزار شد در تشریح اقدامات انجام شده در شهر جدید سهند بیان كرد: خوشبختانه طی مدت زمان اخیر اقدامات خوبی جهت رفع مشكلات احداث آزادراه سهند-تبریز-اندیشه انجام گرفته كه تملك اراضی مربوط به بخش‌های گوناگون این پروژه ازجمله آن‌ها به شمار می‌رود.

مصطفوی با بیان اینكه هم اكنون فاز اول این پروژه آماده اجرای آسفالت است گفت: خوشبختانه پروژه‌هایی مانند كتابخانه و تقاطع غیرهمسطح در شهر جدید سهند كه تا پیش از این متوقف شده بودند در حال حاضر فعال و در مرحله اجرا قرار دارند.

وی با تأكید بر اهمیت رسیدگی به حوزه درآمدی شركت به عنوان یكی از دغدغه‌های اصلی شركت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید بیان كرد: در این راستا تصمیم داریم تا هر ٤٥ روز یكبار یك مزایده به ارزش ١٠ میلیارد تومان در سهند برگزار كنیم كه قرار است اولین آن در روز ٢٠ تیرماه سال جاری برگزار شود.

این مقام مسئول همچنین از آغاز مطالعات پروژه جنگل‌های ٧٠ هكتاری و بوستان ١٠ هكتاری شهر جدید سهند خبر داد و گفت: گفتنی است در این راستا تلاش داریم تا اقدامات مشاركتی در پروژه‌های عمرانی سهند را كه تا پیش از این ضعیف انجام می‌شد را تقویت و ان را به صورت جدی پیگیری كنیم.

مدیر عامل شهر جدید سهند در ادامه تعامل سازنده با مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی در حوزه اجتماعی را یكی از اولویت‌های اصلی این شهر جدید دانست و افزود: گفتنی است تغییر در برخی رویكردهای شهرجدید سهند مانند بلندمرتبه سازی و تغییر كیفیت ساخت و ساز از مسكن مهر به باغ ویلا در دستور كار ما قرار گرفته و مورد پیگیری خواهد بود.

مصطفوی همچنین از آغاز اقدامات اجرایی پروژه "هر شهروند یك درخت و هر شهروند یك دوچرخه" در این شهر جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر به دنبال اجرای پروژه‌های شاخص سهند به ویژه واحدهای آموزشی بوده و تلاش داریم تا شهریورماه سال جاری ٢ باب مدرسه را در این شهر به بهره‌برداری برسانیم./

نظر شما