شناسهٔ خبر: 54901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گلستان صورت گرفت:

آغاز عملیات آسفالت دو راه روستایی در استان گلستان

آسفالت رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز عملیات اجرای آسفالت دو محور روستایی به طول حدود ۸ کیلومتر در شرق استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم جاویدزاده گفت: این دو پروژه شامل احداث و آسفالت راه روستایی نوده- سیدآباد نیلی به طول ۵ کیلومتر در حوزه راه‌های روستای شهرستان آزادشهر و بخشی از راه روستایی باقرآباد (فاضل‌آباد) به طول ۳ کیلومتر در حوزه شهرستان علی‌آباد کتول است که با پایان این دو پروژه اهالی روستاهای فوق از راه آسفالته مطلوب بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل افزود: این اداره کل امسال بالغ بر ۴۴ پروژه فعال در حوزه راه‌های روستایی در سطح استان در مرحله اجرا دارد.

گفتنی است: پروژه نوده – سیدآباد نیلی از سال ۱۳۹۳ شروع و تاکنون ۳۷۰۰ میلیون ریال تخصیص داشته این در حالیست که تاکنون برای این پروژه بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین اجرای پروژه فاضل‌آباد – باقرآباد از سال ۹۴ از محل منابع ملی شروع شده و تاکنون ۵۰۵۰ میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.

نظر شما