شناسهٔ خبر: 54935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس راه استان خبر داد:

محور ایلام - حمیل به مدت چهار روز مسدود است

ریزش برداری رئیس پلیس راه استان ایلام از مسدود شدن محور ارتباطی ایلام به حمیل به منظور عملیات راهداری و بهسازی راه از امروز به مدت چهار روز خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به انجام عملیات راهداری و برداشت توده سنگی، ترانشه ناپایدار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در حوزه استحفاظی استان، محور ایلام - حمیل از امروز جمعه یکم تا چهارم تیرماه مسدود است‌.

وی افزود: مسیرهای اسلام آباد - قلاجه - ایوان - ایلام و مسیر پل سیمره سرابله - ایلام و بالعکس در این زمان به عنوان محور های جایگزین استفاده خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان اتوبوس نیز خواست تا در مدت انسداد این مسیر از محور اسلام آباد - قلاجه - ایوان - ایلام ادامه مسیر دهند و از تردد در محور پل سیمره به سمت ایلام خوداری کنند.

سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه با توجه به نا آشنا بودن رانندگان به مسیر جاده های تعیین شده تاکید کرد: ضروری است رانندگان احتیاط و پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ در این مسیرها را در دستور کار قرار دهند.

نظر شما