شناسهٔ خبر: 54962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی از دریانوردان فعال در مجتمع بندری خرمشهر

مراسم مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در آستانه فرا رسیدن روز جهانی دریانورد از دریانوردان فعال در مجتمع بندری خرمشهر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی صبح امروز به مناسبت روز جهانی دریانورد با حضور در اسکله‌های این مجتمع بندری با اهدای شاخه گل از تلاش‌ها و زحمات دریانوردان فعال تقدیر کرد.

وی در این دیدار گفت: کار در دریا و حرفه دریانوردی یکی از پرمخاطره‌ترین مشاغل جهان به شمار می‌رود و دریانوردان نقش مهمی در تجارت جهانی بر عهده دارند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ضمن اشاره به شعار روز دریانوردی امسال "سلامت دریانوردان " بر لزوم توجه به سلامت روحی دریانوردان و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به دریانوردان تأکید ویژه‌ای کرد.

محسنی ابراز امیدواری کرد: سلامت دریانوردان همواره مورد توجه دولت و تأکید نهادها و صاحبان صنعت دریانوردی قرار گیرد و این قشر پرتلاش و زحمت‌کش با دغدغه کمتر به رسالت خطیر و مهم خود بپردازند.

همچنین به‌منظور گرامیداشت یاد شهدای نفتکش سانچی همراه با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، ۳۲ کبوتر توسط مسئولان بندر خرمشهر در اسکله‌های این مجتمع بندری به پرواز در آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما