شناسهٔ خبر: 55044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان

سومین جلسه كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان برگزار شد

محبوبی دبیر كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری سومین جلسه این كارگروه در سالجاری و بررسی ۱۱ دستور كار در آن خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان گلستان حسین محبوبی مدیركل راه وشهرسازی استان گلستان بیان داشت : در سومینجلسه كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی گلستان كه در محل سالن اجتماعاتمعاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این كار گروه شامل تعیین كاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی ، خدمات رفاهی،دامداری وتولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر كاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای بندر ترکمن،گنبد،گرگان،کردکوی وعلی آباد کتول بررسی شد.

وی افزود در این جلسه:پروژه های ساماندهی طبیعت گردی و گردشگری آشوراده بررسی و با رعایت ضوابط و قوانین مصوب با آن موافقت گردید.

مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت : همچنین در این جلسه مغایر تهای طرح هادی شهرهای مینودشت،جلین و قرق با حضور شهرداران وبخشداران شهرهای ذكر شده بررسی  و برخی از موارد با توجه به قوانین و بخشنامه های موجود مصوب و مابقی نیز مخالفت گردید.

محبوبی افزود مصوبات جلسه فوق به زودی در پایگاه اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان به آدرس www.golestanrud.ir جهت مشاهده هم استانیهای گرامی درج خواهد شد.

كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیر كل راه و شهرسازی استان گلستان وبا حضور مدیران وكارشناسان دستگاه های مرتبط دراستان برگزار می شود.

نظر شما