به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در نشست امروز صبح اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد به مأموریت ۵ گانه این دفتر در عرصه خدمترسانی به مراجعین اشاره کرد و افزود: تکلیفی که بخشنامه اخیر ریاست محترم جمهوری برای کلیه دستگاههای اجرایی کشور مشخص کرده، استقرار میز خدمت است که این میز خدمت میتواند یا بهصورت حضوری باشد یا بهصورت الکترونیکی که بر اساس این طرح قرار است مردم تمام درخواستهایشان را از طریق این میز پیگیری کنند که این امر باعث میشود مراجعهکننده با سرعت بیشتری به درخواستهایش برسد و از ارجاعات متعدد در بخشهای مختلف دستگاه خارج شود.
رستمی در ادامه این نشست گفت: تحقق حقوق مفاد حقوق شهروندی و دسترسی آزاد به اطلاعات ازجمله مواردی است که وزارت راه و شهرسازی در این عرصه پیش تاز بوده و با راهاندازی سامانه شهراه، پنجرهای را برای خدمت بهتر به مراجعین فراهم سازد.
وی در خصوص فعالیت این سامانه بیان کرد: این سامانه که تاکنون بیش از ۱۴۷۰۰ مراجعهکننده داشته است توانسته با دریافت نظرات و شکایات مراجعین به تسریع امور مراجعهکنندگان کمک کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تمامی دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی باید تلاش نمایند تا در جشنوارههای مرتبط به ارزیابی دستگاهها امتیازات خوبی را دریافت نمایند
وی با اشاره به موفقیتهای اداره کل راه و شهرسازی در چندین دوره ارزیابی عملکرد در جشنوارههای مختلف افزود این اداره کل در چند دوره متوالی جزء دستگاههای برتر استانی و در سطح وزارتخانه جزء دستگاههای امتیازآور بوده که امیدوارم این موفقیت تداوم داشته باشد و همیشه شاهد موفقیتهای این دستگاه و سایر دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد باشیم.
در پایان این نشست نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد که میزبان این نشست بود ضمن عرض خیرمقدم به ارائه گزارشی از فعالیتهای این اداره کل در چند سال گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد با تلاش صادقانه و دلسوزانه همه همکاران این اداره کل توانستهایم در اجرای طرحهای عمرانی، توسعه شهری پیشرو باشیم.
نظر شما