شناسهٔ خبر: 55129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان:

شرکت‌های مسافربری در پایانه برون‌استانی خرم‌آباد مستقر شدند

عباس شرفی از امروز همه شرکت‌های مسافربری خرم‌آباد در پایانه برون‌استانی مستقر شدند و سفرهای مردم تنها از این مکان امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از تاریخ چهارم تیرماه همه شرکت‌های مسافربری خرم‌آباد در ترمینال برون‌استانی مستقر و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌اند و سفرهای مردم تنها از این مکان امکانپذیر خواهد بود.

شرفی تصریح کرد: از این تاریخ هیچگونه صورت‌وضعیتی در خیابان شریعتی صادر نمی‌شود و شرکت‌های مسافربری باید از تردد در این خیابان خودداری کنند در غیراینصورت با برخورد قاطع پلیس راهور مواجه خواهند شد.

وی گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی ناشی از حضور اتوبوس‌های شهر خرم‌آباد در خیابان شریعتی، ساماندهی شرکت‌های مسافربری و استقرار آنها در پایانه برون‌استانی از اواخر سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت که با برگزاری جلسات متعدد بین شهرداری مرکزی خرم‌آباد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مشکلات و نواقص ترمینال بررسی و با اصلاح۹۰درصد آنها، زمینه حضور شرکت‌های مسافربری در این پایانه فراهم شد.

نظر شما