شناسهٔ خبر: 55154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشخص شد؛

کمیته امور زیربنایی فعال‌ترین کمیته زیر گروه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد

جلسه در دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد کمیته امور زیر بنایی فعال ترین کمیته زیرگروه شورای برنامه ریزی استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد علی علیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت در این نشست طرح جامع – تفصیلی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه و طرح جامع – تفصیلی شهر مارگون از توابع شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شروع مطالعات تمامی طرحهای فوق الذکر درسال ۱۳۹۵ بوده است افزود این طرحها بعد از بازدید میدانی و جلسات کارشناسی متعدد سرانجام در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفت.

علیمردانی عنوان کرد : افق تمامی این طرحها سال ۱۴۰۵ می باشد که با پیش بینی جمعیت در افق طرح تمامی کاستیهای مربوطه به سرانه های عمومی شهری از قبیل فضای سبز – اموزشی –تاسیسات و تجهیزات شهری و بهداشتی و درمانی و سایر فضاهای عمومی مورد نیاز براساس سرانه های استاندارد مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران لحاظ گردیده است و با تصویب این طرحها در واقع این شهرها برای یک دوره ۱۰ساله تعیین تکلیف شد.

این مسئول در آخر خاطر نشان شد کمیته امور زیر بنایی به دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان از سوی ریاست محترم برنامه و بودجه بعنوان فعالترین کمیته زیرگروه شورای برنامه ریزی استان تقدیر و تشکر شد

نظر شما