شناسهٔ خبر: 55158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی معاون وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثار گران وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تقدیر مشاور وزیر از مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر و تشکر معاون وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثار گران وزارت راه و شهرسازی با ارسال لوحی از اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور تلاش در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی و پی گیری امور مرتبط با ایثارگران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد غلامرضا یاوند عباسی ، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثار گران وزارت راه و شهرسازی با ارسال لوحی از زحمات محمد علی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مجموعه معاونت املاک حقوقی این اداره کل تقدیر و قدرانی کرد.

بر اساس همین گزارش در بخشی از لوح ارسالی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی آمده است: امر عظمت و فداکاری عزیزان ایثارگر و شهدای گرانقدر در همیشه تاریخ و بلندای عزت و افتخار باقی خواهد ماند، بزرگوارانی که با خلوص نیت و قلبی آکنده از ایمان و شور به دفاع مقدس از میهن اسلامی و اطاعت از ولایت امر و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)پرداختند.

بی گمان توجه جنابعالی به فرهنگ ایثار و شهادت،ایثارگران و یادگاران آنان،مرضی حضرت احدیت و ذخیره اخرت خواهد بود. لذا ضمن قدر دانی از تلاشهایتان در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی و پی گیری امور مرتبط با ایثارگران،دوام توفیق شمارا از درگاه ایزد منان خواستارم.

نظر شما