شناسهٔ خبر: 55169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

صلابت و سربلندی نظام اسلامی مدیون خون شهداست

بازدید مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با خانواده های شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل در شهرستانهای گرمی،مشکین شهر،خلخال و اردبیل با بیان اینکه صلابت ،آرامش،سربلندی و عزت نظام اسلامی مدیون خون شهداست بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با خانواده های شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل در شهرستانهای گرمی،مشکین شهر،خلخال و اردبیل با بیان اینکه صلابت ،آرامش،سربلندی و عزت نظام اسلامی مدیون خون شهداست بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

رحیمیان افزود : بیش از ۲ هزار نفر از نیروهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور جزء خانواده های شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان هستند که در این دیدار ها تلاش می کنیم از نزدیک با مسائل و مشکلات این عزیزان بیشتر آشنا شده و اقدامات لازم را برای حل آنان در دستور کار قرار دهیم.

در این دیدار که مشاوران استاندار اردبیل در امور ایثارگران و ائمه جمعه و جماعات نیز حضور داشتند مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بر ادامه راه ارزشمند آنان تاکید کرد و گفت : استان اردبیل ۳ هزارو ۴۰۰ شهید گرانقدر را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

علی رحمتی با بیان اینکه نیروهای راهداری استان با همان روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس شبانه روز با همه توان به مردم خدمت می کنند افزود : ۶۰ نفر از نیروهای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل را خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان تشکیل میدهند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از فداکاری ها،تلاش ها،ایثارگری و رشادت های خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل تجلیل شد.

نظر شما