شناسهٔ خبر: 55205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه معرفی و استخراج راهکارهای تقویت نظارت عالیه استان خراسان شمالی

جلسه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه‌ای تحت عنوان معرفی و استخراج راهکارهای تقویت نظارت عالیه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو گفت: در راستای اجرای ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی ساختمان، جلسه‌ای در جهت معرفی و استخراج راهکارهای تقویت نظارت عالیه استان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها روسای ادارات شهرستانی و شورای شهر در محل سالن آمفی تأتر اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد .

وی اظهار کرد: در این جلسه هم اندیشی شهرداران شهرهای استان، روسای شوراهای اسلامی شهرها دیدگاه ها و نظراتشان را در خصوص نظارت عالیه در بخش طراحی و اجرای تمامی مساکن و ساختمان‌ها بیان کردند که در جمع بندی این نشست تخصصی تداوم این هم اندیشی‌ها درخواست شد .

دادجو همچنین اضافه کرد: بطور عمومی نقاط ضعف ساخت و سازها در شهرها و روستاهای استان طرح گردید که هسته نظارت عالیه با همکاری شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان آمادگی خود را در جهت کاهش این آسیب ها اعلام کردند .

لازم به ذكر است عملكرد و تحليل بازديدهاي نظارت عاليه استان درجلسه به صورت پرسش و پاسخ ارایه گرديد .

نظر شما