شناسهٔ خبر: 55212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

امکان صدور بلیت انفرادی برای زائران اربعین حسینی فراهم شد

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در سالجاری امکان صدور بلیت انفرادی برای زائران اربعین حسینی در این استان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: با رایزنی و هماهنگی انجام شده، افرادی که قصد دارند درمراسم اربعین، به صورت انفرادی در عتبات عالیات حضور داشته باشند، می توانند نسبت به اخذ بلیت ازشركتهای مسافری استان  اقدام کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسین(ره) خراسان شمالی افزود: هماهنگی های لازم با سایر استان ها در این باره انجام می شود تا ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین که به صورت انفرادی برای حضور در مراسم راهپیمایی اقدام می کنند، را به خوبی خدمات رسانی کنند.

بدیعی مقدم  تاکید بر آمادگی های لازم برای جابه جایی زائران حسینی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی باهماهنگی انجمن صنفی شركتهای حمل ونقل ورانندگان داشته  است  .

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، مهران، مرز خروجی زائران خراسان شمالی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسین انتخاب شده است

نظر شما