شناسهٔ خبر: 55215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سالاری خبر داد:

سامانه‌های ارتباطی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان

حمید سالاری معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌‌‌ای استان قم گفت: در راستای صیانت از حقوق رانندگان و توسعه عدالت محور صنعت حمل و نقل کشور، سامانه‌های ارتباطی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان فعال بخش حمل ونقل عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، حمید سالاری مطرح کرد: تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی –۵ )، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان عرصه حمل ونقل عمومی می‌باشند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قم در تکمیل خبر فوق اضافه کرد: رانندگان محترم می توانند جهت ارائه شکایات درزمینه دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات‌رسانی شبکه جاده‌ای، عملکرد شرکت‌های حمل ونقلی و نظرات پیشنهادی، به سامانه‌های ارتباطی، اعلامی سازمان متبوع مراجعه نمایند.

وی در ادامه به اسامی سامانه‌های اعلامی پرداخت و عنوان کرد: تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی– ۵ )، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی  و www.141.ir همچنین صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نقطه نظرات رانندگان فعال عرصه حمل ونقل عمومی می‌باشند.

سالاری در خاتمه ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات به حق رانندگان بخش حمل ونقل عمومی اظهار کرد: بزودی و برای اولین بار دراستان قم، ایستگاه کنترل دروازه‌ای بارنامه راه اندازی می‌شود.

وی ارائه اطلاعات تکمیلی در این خصوص ( زمان و مکان استقرار ) را موکول به آینده‌ای نزدیک کرد.

نظر شما