شناسهٔ خبر: 55248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

جابه‌جایی مسافران در ناوگان عمومی خراسان شمالی با ۱۲ هزار صندلی

سعيد سبحاني معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ناوگان عمومی استان با ظرفیت ۱۲ هزار صندلی مسافران تابستانی را از مبادی شهرستان هاي استان به ساير نقاط جابه جا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه داری استان خراسان شمالی، سعيدسبحاني اظهار داشت: مسافران تابستانی با ۷۳۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری پلاک عمومی جابه جا می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۱۶۴ دستگاه اتوبوس، ۲۷۶ دستگاه مینی بوس و ۲۹۰ دستگاه سواری کرایه جابه جایی مسافران استان را از مبادی شهرستان ها به سایر نقاط بر عهده دارند.

سبحاني اظهار داشت: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران، شرکت های مسافری مکلف به انجام معاینه بررسی های فنی از ناوگان خود شده و نقص ها و ایرادهای احتمالی را مرتفع کرده اند.

وی تاکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفرهای تابستانی، برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، موظف به کسب آمادگی‌های لازم و تكميل مدارك مورد نياز تمدید کارت هوشمند و کارت سلامت خود هستند.

معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی، گشت های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس راه، در جاده های استان انجام می‌شود.

نظر شما