شناسهٔ خبر: 55295 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۹۹ درصد از اراضی تصرفی گزارش شده در خردادماه

سرهنگ عامریان معاون انتظامی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن از افزایش ۲۰ درصدی واحدهای گشتی این یگان در خردادماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، سرهنگ عامریان در سومین نشست کمیسیون عملیات یگان حفاظت در سال ۹۷ گفت در سال گذشته یگان حفاظت اراضی سازمان ۳۷۱ واحد گشتی در سراسر کشور داشته که این رقم امسال به ۴۶۳ واحد رسیده است.

وی همچنین از رفع تصرف ۹۹ درصدی گزارشات رسیده به یگانهای سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: در حوزه وقوع تعرضات و رفع آنها در خردادماه سال جاری ۲۳۵ مورد گزارش مردمی داشته ایم که ۲۳۳ مورد آن، معادل ۷۳ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف فوری شده است.

عامریان بهترین عملکرد در حوزه اجرای احکام قضایی را متعلق به یگان حفاظت استان اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: این استان با اجرای ۶ فقره حکم قطعی به متراژ بیش از ۸/۲ هکتار و ارزش تقریبی ۶۵ میلیارد ریال در رتبه اول قرار گرفته است.

معاون انتظامی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن همچنین گفت: در حوزه رفع تصرفات نیز یگان حفاظت ایرانشهر با اجرای ۵۴ فقره رفع تعرض به متراژ ۶/۱ هکتار بهترین عملکرد را در سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

نظر شما