شناسهٔ خبر: 55296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توديع و معارفه فرمانده پايگاه مقاومت راهداری

تودیع فرمانده جدید پایگاه مقاومت راهیان نور اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، در این مراسم از زحمات حسین زاده فرمانده سابق قدردانی و با حکم فرمانده سپاه حضرت عباس علیه‌السلام استان، کرامت حمزه نیاری به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت راهیان نور اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل منصوب شد.

در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت راهداری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بابیان اینکه کارکنان راهداری باروحیه بسیجی و جهادی شبانه‌روز به مردم خدمت می‌کنند افزود: با تفکر ارزشمند بسیجی می‌توانیم در میدان عمل اقدام انقلابی کنیم و مشکلات را مرتفع نماییم.

رحمتی با گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهدا، از همکاری و تعامل سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس علیه‌السلام قدردانی کرد و گفت: به‌پاس قدردانی از زحمات شبانه‌روزی راهداران سخت‌کوش در طرح زمستانی ۴۰ نفر از نیروهای بسیجی پرتلاش راهداری جهت زیارت حرم نورانی امام رضا علیه‌السلام عازم مشهد مقدس می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس علیه‌السلام نیز از تلاش‌های جهادی و انقلابی مدیرکل و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: نیروهای خدوم راهداری استان به معنای حقیقی کلمه با روحیه بسیجی شبانه‌روز به مردم در محورهای مختلف مواصلاتی استان خدمت می‌کنند.

سرهنگ جمشیدی تکریم ارباب‌رجوع را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان دانست و افزود: مردم سرمایه اصلی و بسیار ارزشمند نظام اسلامی هستند و همگان باید در جهت حل مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان تأکید کرد و گفت: این سازمان با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور مدیران و کارمندان را در مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور فراهم کرده تا آنان را با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان بیشتر آشنا کند.

نظر شما