شناسهٔ خبر: 55298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم شهرستانهای ماکو، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی خبر داد

همکاری راه و شهرسازی آذربایجان غربی در تامین مسکن مددجویان

جلسه اراضی موردنیاز برای تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد شمال آذربایجان غربی برابر با تفاهم نامه مشترک به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستانهای ماکو، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی روند تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد  اظهار کرد: تامین مسکن از مهمترین دغدغه‌های جامعه به ویژه خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی  و کمیته امداد بوده که اداره کل راه و شهرسازی استان در این زمینه همکاری موثر داشته است.

عین اله شریف پور با بیان اینکه ضرورت رویکرد توانمندسازی در مسیر تامین مسکن اقشار باید دیده شود، گفت: لازم است با همیاری و بهره گیری از تمامی ظرفبت های سازمانها و دستگاه های اجرایی به خصوص در منطقه آزاد ماکو و شهرستان چالدران روند ساخت مساکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تسریع بخشید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه گفت: روانسازی مراحل واگذاری اراضی جهت تامین مسکن اقشار کم در آمد جامعه در چارچوب ضوابط واگذاری اراضی در راس فعالیت های کاری این اداره کل قرار دارد.

ابراهیم مبارک یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از آمادگی لازم برای واگذاری زمین احداث مسکن جامعه هدف  بهزیستی و کمیته امداد به خصوص در شهرستان چالدران برخوردار است.

جلسه بررسی و تصمیم گیری در خصوص تامین مسکن مددجویات تک و دو معلولی با حضور نماینده مردم شهرستانهای ماکو، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بهزیستی استان، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد.

نظر شما