شناسهٔ خبر: 55331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکاور مطرح کرد؛

۱۳۰ کیلومتر پروژه‌های راه‌سازی شهرستان فسا با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۵۰ میلیارد ریال

کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه‌های راه‌سازی به طول ۱۳۰ کیلومتر شهرستان فسا با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۸ کیلومتر از محور خیرآباد به چهل چشمه گفت: پروژه‌های راه‌سازی شهرستان فسا با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست که شامل۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در حال ساخت است.

تکاور افزود: بخشی از این پروژه‌ها شامل حدفاصل فسا تا جلیان ۲۹ کیلومتر، از سمت جلیان انتهای حوزه فسا ۲۶ کیلومتر، فسا– جهرم– قیر که ۴۰ کیلومتر آن در حوزه فسا قرار دارد و نیز ۷۰ کیلومتر راه روستایی است که این پروژه‌ها پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای دارد و با قوت در حال اجرا می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: احداث محور خیرآباد به چهل چشمه به جاده مواصلاتی سروستان– خرامه به طول ۱۸ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر آن در دست مطالعه و ۸ کیلومتر از محور نیز هم‌اکنون اجرای آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در پایان گفت: این پروژه با ۵ دستگاه پل و یک دستگاه آب‌نما به طول ۵۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۳۷ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

نظر شما