شناسهٔ خبر: 55347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استان صورت گرفت؛

لغو پروانه فعالیت شرکت متخلف حمل و نقل در لرستان

مصطفی ملکی در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استان لرستان، پروانه فعالیت یکی از شرکت‌های حمل و نقل کالا به دلیل تخلف لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان لرستان، مصطفی ملکی صادقی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اعلام این خبر افزود: شرکت یادشده به دلیل درج مبلغ غیرواقعی در بارنامه به مدت یک ماه حق فعالیت ندارد.

وی گفت: درمجموع در جلسه نهم تیرماه کمیسیون بررسی تخلفات شرکت های حمل و نقل استان، ۱۲فقره پرونده مطرح گردید که هفت مورد آن در حوزه مسافر و پنج فقره در بخش کالا بود.

ملکی صادقی اظهار کرد: درنهایت با بررسی اعضای کمیسیون، در حوزه مسافر پنج شرکت به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند و دو شرکت نیز تذکر کتبی درج در پرونده گرفتند در حوزه کالا نیز علاوه بر تعطیلی و لغو پروانه فعالیت یک شرکت، سه شرکت دیگر به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند و یک شرکت حمل و نقل کالا نیز تذکر کتبی درج در پرونده دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات در حوزه مسافر مربوط به خدمات‌دهی نامناسب در سفر، عدم رعایت ضوابط حمل و نقل، برخورد نامناسب با مسافران، نقص فنی وسیله نقلیه و صدور بلیت دستی و در بخش کالا نیز درج مبلغ غیرواقعی بارنامه و سوء استفاده از کارت هوشمند بوده است.

نظر شما